BLUERANK ROBI BOK'ami
czyli prawdziwa pozycja biura obsługi klienta w agencji SEM
czyli prawdziwa pozycja biura obsługi klienta w agencji SEM
25 maja br. w godzinach przedpołudniowych BOK Bluerank stracił pion. Przemysław K. – przedstawiciel biura obsługi klienta, niespodziewanie zmienił swój punkt widzenia (a także punkt odniesienia) i… tak już mu zostało?
Współpracownicy Przemka poproszeni o skomentowanie tej sytuacji, milczą z niedowierzaniem kręcąc tylko głowami… na boki rzecz jasna.

Czy zdarzenie to wyznaczy nowe trendy w branży? Czy agencje SEM będą teraz obsługiwać wszystkich klientów na boku? Czy może tendencja taka skupi się jedynie na sektorze finansowym? Te i podobne pytania zadaje sobie dziś środowisko biznesowe…
Nie ma obawy. Sytuacja jest pod kontrolą – uspokaja media CEO Bluerank. Pan Przemysław jest elastycznym pracownikiem i łatwo da się go naprostować. Skądinąd wiem, że został on już postawiony do pionu przez swojego bezpośredniego wielokrotnie przełożonego. Miejmy nadzieje, że na dobre – dodaje, oceniając sprawę z boku, prezes agencji.
O losach Przemysława K. i jego nietypowym spojrzeniu… agencja będzie informować na bieżąco.
--
Więcej informacji o Przemysławie K.
udziela jego agencyjna małżonka – Aleksandra O.
urzędująca w godzinach 9.00 – 17.00 w Zaścianku.
Osoby zainteresowane innymi ‘przechyłami’ w Bluerank
Zapraszamy na firmowy blog pracowniczy :) www.blueranki.pl
2 komentarze:
Dzień dobry. Janina Kowalska. Gazeta Codziennik. Mam pytanie. Czy tak drastyczna zmiana położenia nie pozostawi śladów na psychice Przemysława K.? Czy są Państwo na to przygotowani?
to zona niech odpowie ;0) ona wie najlepiej o tym polozeniu
Prześlij komentarz