25 maja 2009

Informacja do natychmiastowej publikacji

BLUERANK ROBI BOK'ami
czyli
prawdziwa pozycja biura obsługi klienta w agencji SEM

25 maja br. w godzinach przedpołudniowych BOK Bluerank stracił pion. Przemysław K. – przedstawiciel biura obsługi klienta, niespodziewanie zmienił swój punkt widzenia (a także punkt odniesienia) i… tak już mu zostało?

Współpracownicy Przemka poproszeni o skomentowanie tej sytuacji, milczą z niedowierzaniem kręcąc tylko głowami… na boki rzecz jasna.



Czy zdarzenie to wyznaczy nowe trendy w branży? Czy agencje SEM będą teraz obsługiwać wszystkich klientów na boku? Czy może tendencja taka skupi się jedynie na sektorze finansowym? Te i podobne pytania zadaje sobie dziś środowisko biznesowe…

Nie ma obawy. Sytuacja jest pod kontrolą – uspokaja media CEO Bluerank. Pan Przemysław jest elastycznym pracownikiem i łatwo da się go naprostować. Skądinąd wiem, że został on już postawiony do pionu przez swojego bezpośredniego wielokrotnie przełożonego. Miejmy nadzieje, że na dobre – dodaje, oceniając sprawę z boku, prezes agencji.

O losach Przemysława K. i jego nietypowym spojrzeniu… agencja będzie informować na bieżąco.

--
Więcej informacji o Przemysławie K.
udziela jego agencyjna małżonka – Aleksandra O.
urzędująca w godzinach 9.00 – 17.00 w Zaścianku.
Osoby zainteresowane innymi ‘przechyłami’ w Bluerank
Zapraszamy na firmowy blog pracowniczy :)
www.blueranki.pl

2 komentarze:

Janina Kowalska (Codziennik) pisze...

Dzień dobry. Janina Kowalska. Gazeta Codziennik. Mam pytanie. Czy tak drastyczna zmiana położenia nie pozostawi śladów na psychice Przemysława K.? Czy są Państwo na to przygotowani?

Anonimowy pisze...

to zona niech odpowie ;0) ona wie najlepiej o tym polozeniu